Tudnivalók a rendelés előtt
Minden rendelést személyes odafigyeléssel bonyolítunk és egyesével személyre szabottan készítünk el!
- Add le rendelésed a webshopban. NEM KÖTELEZŐ REGISZTRÁLNOD A VÁSÁRLÁSHOZ!
- Ha egy termékből többet is szeretnél rendelni, akkor egyesével tedd őket a kosárba, így mindegyiknél egyesével be fogod tudni állítani az egyedi kéréseket, hozzá tartozó szöveget, stb. Így rendelhetsz akár mindenkinek más szövegezésű, különböző termékeket. Ha több egyforma kaparóst rendelsz, de más-más szöveggel, akkor a kaparósok hátoldalán ceruzával jelezzük, mi van a kaparós rész alatt, hogy tudd kinek add oda! Ezt utólag kiradírozhatod.
- Ha nem találsz külön beállítást az adott termékhez, akkor a megjegyzés rovatba írd meg mit és hogy szeretnél.
- Rendelést követően, e-mailben küldjük meg számodra az elektronikus számlát. Ezen minden információ rajta lesz, ha banki átutalást választottál. Számlát mindenképpen küldünk.
– Ha a rendelésed utánvétes fizetéssel kérted és házhoz szállítással (futárnak fizetsz, készpénzzel, vagy bankkártyával) nincs semmi teendőd, várod a csomagot. Ha GLS házhoz szállítást kértél, akkor a csomag érkezéséről, a feladás napján fogunk küldeni egy e-mailt és a GLS-től is fogsz kapni sms-t minden fontos információval a szállítás reggelén.
– Ha a rendelésed utánvétes fizetéssel kérted csomagpontra, vagy csomagautomatába (bármelyik partnerülnktől), a szállítási partnereinknél fizetsz, készpénzzel, vagy bankkártyával. Ilyenkor is mi külön előre fogunk küldeni egy elektronikus számlát.
– Ha online bankkártyával fizetted a rendelésed (Barion fizetési rendszer), akkor is külön fogunk küldeni egy elektronikus számlát.
– Ha banki előre utalással rendeltél, akkor küldeni fogunk egy elektronikus számlát, amin minden információt megtalálsz majd, ami az utaláshoz szükséges! Fontos, hogy az utalásnál kerekítés nélkül, forintra pontosan azt az összeget utald el ami a számlán is szerepel! A megjegyzés rovatba a számla jobb felső sarkában található számlaszámot írd, a könnyebb beazonosítás kedvéért. A számlák megküldésével automatikusan felvesszük veled a kapcsolatot e-mailben és jelezzük, hogy minden kivitelezhető-e a rendelésed alapján, továbbá egyeztethetjük a felmerülő kérdéseket. Ha minden rendben, részünkről minden érthető, akkor a termékek elkészülését követően írunk egy emailt, ha átadtuk az általad választott futárszolgálatnak. Ha GLS-es házhozszállítást választottál, a kézbesítés reggelés kapsz sms-t a GLS-től, amiben megadja a kézbesítés 3 órás időintervallumát.
Ha még bővebb információt szeretnél a rendelés lehetséges menetéről:
Egyéb tudnivalók: A megrendelt termékek esetén -igény szerint- először egy elektronikus (nyomdai) tervet készítünk, majd annak jóváhagyása után elkészítjük a megrendelt termékek gyártását. Ezt az igényt megrendelést követően jelezd felénk! Ha nem kérted az elektronikus tervet, utólag reklamációt nem fogadunk el. Amennyiben a vásárló 24 óra elteltével nem reagál az elektronikus nyomdai tervre, úgy automatikusan elfogadottnak tekintjük és elkezdhetjük a termékek elkészítését. A termékek elkészülési ideje jelenleg kb. 2-4 munkanap. Természetesen igyekszünk a lehető leghamarabb kiküldeni a rendeléseiteket.
Ha megvannak a kiválasztott termékek, és a hozzájuk tartozó szövegek, adatok, akkor megrendelhetitek itt a webshopban, vagy írjatok nekünk az info@egyedikaparos.hu email címen vagy hívjatok a (20)3484-635-ös számon az egyeztetésért. Ha nem tudod leadni a rendelést, mert rendszerhiba áll fenn, akkor e-mailben is leadhatod a rendelésedet.
Mindent alaposan megbeszélünk, ha kérdésetek van vagy bizonytalanok vagytok valamiben, szívesen segítünk Nektek!
Amint kész vannak a termékek, nincs más hátra, minthogy a kezetekben tartsátok őket és átadhassátok szeretteiteknek! :)
Van még kérdésed? Írj nekünk üzenetet, vagy chetelj velünk!